marți, 26 august 2008

conditie

Dacă m-aţi întreba ce iubesc mai mult va-ş zice că iubirea, dacă m-aţi
întreba ce m-ar omorâ v-aş zice că lipsa ei, lipsa obsesiei, nebuniei, viselor, ;ipsa femeii, gândurilor , tristeţii...lipsa mea. Iubesc să scriu, deşi ştiu că nu sunt genial, iubesc să scriu şi voi scrie toată viaţa. Scriu şi acum cu lacrimi şi mă doare fericirea. Doare să mă arunc în valul adevărului, în val de singurătatea şi iubiri ascunse în rânduri anonime. Şi poate vei citi asta scumpă fiinţă, poate vei citi şi vei simţi. O rugăminte arunc asupra voastră, nu citiţi pentru că eu nu am scris, nu citiţi ci ascultaţi căci tot ce ştiu să fac este să cânt la taste, sa intru în transe de amor sonor, nu pot decât să respect codul cântului psihedelic. Aşa că fiinţă de elen, te rog, citeşte cu imn de odă, citeşte şi dacă nu poţi citi cu glas vioi de notă muzicală, aşterne-ţi palmele pe dulcea şi înceata ignorare a sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu