sâmbătă, 12 decembrie 2009

Romania celorlalti 5 mil

E tot mai clar ca in urmatorii 5 ani presedintele Romaniei va fi tot Basescu. Propun un mic proiect copilaresc, un proiect menit sa ne usureze noua viata, noua celorlalti 5 milioane de romani care nu l-au votat pe Basescu.
Fiecare dintre noi putem face cate un lucru marunt care sa ne satisfaca opinia antibasesciana, mici proteste de bun gust, mici ironii gestuale sau factuale, mici escapade si delicii. De vreo doua zile ma gandesc intens la asa ceva dar deocamdata nu am gasit nimic substantial, de aceea apelez la putinii mei cititori sa imi dea idei mie si celorlalti care poate sunt in asentimentul meu. Asadar lansez o rugaminte la adresa voasrta: daca aveti vreo idee, daca simtiti nevoia sa instigati la un protest de bun simt, va rog lasati un comentariu la aceasta postare in care sa va exprimati ideea.
Vandali, dizidenti, rebeli, golani...haideti sa ne construim o Romanie a noastra!!!
va multumesc

UPDATE: m-am gandit si eu ca ar fi frumos sa dam si noi o replica celebrei remarci "un fleac i-am ciuruit". cum ar fi ca de maine sa inceapa sa apara in fata la cotroceni pistoale de jucarie(asa ca multumire domnului Presedinte)

UPDATE: apropo daca va place ideea, dati mai departe linku meu

Un comentariu:

  1. Pt orice actiune, e nevoie de o "uniforma":tricouri pe spatele carora sa scrie "ciuruit de basescu"...
    Neaparat pe spate,pt ca personajul e din categoria celor ce injunghie pe la spate... :)

    RăspundețiȘtergere